Δράσεις

Συμμετοχή στο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακης Δημιουργίας στην Ιεράπετρα

7 Μαϊου 2026

Την Πέμπτη 7 Μαΐου 2026 στους χώρους του 2ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Ιεράπετρας πραγματοποιήθηκε η Έκθεση Μαθητικής Ψηφιακής Δημιουργίας (https://festman.schoolab.gr/festival/35) με την συμμετοχή και του 1ου ΕΠΑΛ Ιεράπετρας με 3 projects αυτοματισμών (ST3 – mind+) που πραγματοποιήθηκαν στα πλαίσια των μαθημάτων πληροφορικής.

Δράσεις ευαισθητοποίησης και πρόληψης, που διοργανώθηκαν από «Το Χαμόγελο του Παιδιού», με επίκεντρο την υποστήριξη και την ενημέρωση των μαθητών.

27 Απριλίου 2026

Το ΕΠΑΛ Ιεράπετρας συμμετείχε σε δύο σημαντικές δράσεις ευαισθητοποίησης και πρόληψης, που διοργανώθηκαν από «Το Χαμόγελο του Παιδιού», με επίκεντρο την υποστήριξη και την ενημέρωση των μαθητών. Την οργάνωση και τον συντονισμό των δράσεων ανέλαβε η ψυχολόγος του σχολείου Εύη Κριτσωτάκη. 

Τη Δευτέρα 27 Απριλίου 2026 , τα τμήματα ΒΥ και ΒΜ1 του σχολείου (σύνολο 35 μαθητές) έλαβαν μέρος στη δράση με θέμα «Ενδοσχολική βία και εκφοβισμός», η οποία πραγματοποιήθηκε στην πλατεία Ιεράπετρας από τις 10:30 έως τις 12:00. Η δράση υλοποιήθηκε στο ειδικά διαμορφωμένο όχημα «Οδυσσέας» του οργανισμού. Συνοδοί των μαθητών ήταν οι εκπαιδευτικοί κα Βάλγια Δασκαλάκη και κα Μαρία Αντωνάκη.

Την Τρίτη 28 Απριλίου, τα τμήματα Α2, Α3, ΒΟ και ΓΟΓΤ (σύνολο 60 μαθητές) συμμετείχαν σε διπλή δράση που διοργανώθηκε επίσης από «Το Χαμόγελο του Παιδιού». Η δράση πραγματοποιήθηκε στην πλατεία Ιεράπετρας από τις 08:45 έως τις 12:30 και περιλάμβανε προληπτικό οδοντιατρικό έλεγχο, καθώς και την παρακολούθηση της ενημερωτικής δράσης «Ενδοσχολική βία και εκφοβισμός» στο όχημα «Οδυσσέας». Συνοδοί των μαθητών ήταν οι εκπαιδευτικοί κα Άρτεμις Μπέτσιου, κ. Μιχάλης Περονικολής, κ. Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος, κα Μαρία Καμινάκη και κα Στέλλα Ντινοπούλου.

Οι δράσεις αυτές συνέβαλαν ουσιαστικά στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα που αφορούν την ψυχική υγεία, την πρόληψη της βίας και την προαγωγή της υγείας, ενισχύοντας τον ρόλο του σχολείου ως πυρήνα παιδείας και κοινωνικής στήριξης.


Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο του Εκπαιδευτικού Δράματος στο πλαίσιο της Ημέρας κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού

11 Μαρτίου 2026

Στο σχολείο μας υλοποιήθηκε φέτος μια σειρά βιωματικών δράσεων βασισμένων στο
εκπαιδευτικό υλικό του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και του
προγράμματος «Κι αν ήσουν εσύ;», με αφορμή την Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του
Εκφοβισμού.

Κεντρικό άξονα αποτέλεσε το θεατρικό εργαστήριο «Ένα απειλητικό
γράμμα», το οποίο αξιοποιεί τη μέθοδο του Εκπαιδευτικού Δράματος για να προσεγγίσει το
φαινόμενο της ενδοσχολικής βίας απέναντι στον «ξένο» και τον «διαφορετικό».
Οι μαθητές ανταποκρίθηκαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και σοβαρότητα. Πολλοί δε από αυτούς
ανέφεραν ότι «μπήκαν στη θέση» των χαρακτήρων και ότι η βιωματική διαδικασία τους
βοήθησε να κατανοήσουν βαθύτερα το φαινόμενο της βίας.
Η δράση συνέβαλε ουσιαστικά:
> στην καλλιέργεια κουλτούρας σεβασμού και συμπερίληψης,
> στην ενίσχυση της συνεργασίας και της εμπιστοσύνης μεταξύ των μαθητών,
> στην ανάπτυξη δεξιοτήτων ενσυναίσθησης, επικοινωνίας και επίλυσης συγκρούσεων,
> στη συνειδητοποίηση ότι κάθε μέλος της σχολικής κοινότητας έχει ρόλο στην
πρόληψη της βίας.
Τέλος, η βιωματική φύση του Εκπαιδευτικού Δράματος αποδείχθηκε ιδιαίτερα
αποτελεσματική, καθώς επέτρεψε στους μαθητές να «ζήσουν» το θέμα και όχι απλώς να το
συζητήσουν θεωρητικά.
Η δράση συντονίστηκε από τις Υπεύθυνες Σχολικής Ζωής του σχολείου μας: Αντωνάκη
Μαρία, Λιανού Δέσποινα και Σφυράκη Κατερίνα καθώς και την Ψυχολόγο του σχολείου μας.


Βιωματική Εκπαίδευση Οδικής Ασφάλειας στο 1ο ΕΠΑ.Λ / Ε.Κ Ιεράπετρας – «Η Πρόληψη Σώζει Ζωές»

19 Φεβρουαρίου 2026

Eκπαιδευτική επίσκεψη της Σχολής Οδηγών Στεφανάκης με
έδρα τον Αγ. Νικόλαο στο 1ο ΕΠΑ.Λ Ιεράπετρας, με στόχο την ευαισθητοποίηση
των νέων σε θέματα οδικής ασφάλειας και υπεύθυνης οδηγικής συμπεριφοράς.

Με ιδιαίτερη επιτυχία και ενεργό συμμετοχή των μαθητών πραγματοποιήθηκε την
Πέμπτη 19/02/2026, η εκπαιδευτική επίσκεψη της Σχολής Οδηγών Στεφανάκης με
έδρα τον Αγ. Νικόλαο στο 1ο ΕΠΑ.Λ Ιεράπετρας, με στόχο την ευαισθητοποίηση
των νέων σε θέματα οδικής ασφάλειας και υπεύθυνης οδηγικής συμπεριφοράς.
Η πρωτοβουλία επικεντρώθηκε στην παροχή βιωματικών εμπειριών, επιτρέποντας
στους μαθητές να κατανοήσουν τους κινδύνους του δρόμου μέσα σε ένα απόλυτα
ελεγχόμενο και ασφαλές περιβάλλον.
Βασικοί Πυλώνες της Δράσης:
> Προσομοιωτές Πρόσκρουσης: Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν
ειδικούς προσομοιωτές, αντιλαμβανόμενοι στην πράξη τις τεράστιες
δυνάμεις που ασκούνται ακόμα και σε συγκρούσεις με χαμηλή ταχύτητα.
> Η Σημασία της Ζώνης Ασφαλείας: Μέσω της επίδειξης, υπογραμμίστηκε ότι
η ζώνη δεν είναι ένας τυπικός κανόνας, αλλά το κυριότερο μέσο προστασίας
που διαχωρίζει έναν ελαφρύ τραυματισμό από ένα μοιραίο ατύχημα και η
σωστή χρήση είναι καθοριστικής σημασίας.
> Γυαλιά Προσομοίωσης Μέθης: Μια από τις πιο εντυπωσιακές δράσεις ήταν
η χρήση ειδικών γυαλιών που αλλοιώνουν την όραση και την αντίληψη του
χώρου, προσομοιάζοντας την κατάσταση μέθης. Οι μαθητές
συνειδητοποίησαν πόσο δραματικά μειώνονται τα αντανακλαστικά και η
ικανότητα ελέγχου του οχήματος υπό την επήρεια αλκοόλ.
Ευχαριστούμε θερμά τη Σχολή Οδηγών του κ. Στεφανάκη για την εθελοντική
προσφορά και την πολύτιμη ενημέρωση, τονίζοντας τη σημασία τέτοιων δράσεων
που συνδέουν το σχολείο με την κοινωνική πραγματικότητα και την προστασία της
δημόσιας υγείας.

Κυνήγι Κρυμμένου Θησαυρού στο 1ο ΕΠΑΛ Ιεράπετρας

25 Μαρτίου 2025

Η σχολική εορτή της 25 ης Μαρτίου «αλλιώς»… στο 1 ο ΕΠΑ.Λ Ιεράπετρας

Η σχολική γιορτή της 25 ης Μαρτίου στο 1 ο ΕΠΑΛ Ιεράπετρας και φέτος είχε έναν
πρωτότυπο, διαδραστικό χαρακτήρα. Οι μαθητές/τριες δεν ήταν απλοί θεατές, αλλά
πρωταγωνιστές σε ένα συναρπαστικό κυνήγι θησαυρού, όπου κάθε γρίφος και
δοκιμασία ήταν εμπνευσμένα από τον Αγώνα του 1821. Οι μαθητές έπρεπε να
περάσουν από διάφορες προκλήσεις και γυμνάσια που συμβόλιζαν τις προκλήσεις
των αγωνιστών του ΄21.
Ο ενθουσιασμός και το ομαδικό πνεύμα ήταν διάχυτα σε όλη τη διάρκεια του
«αγώνα», με τις ομάδες να δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό, προσπαθώντας να
λύσουν κάθε γρίφο και να ολοκληρώσουν κάθε αποστολή. Η ένταση κορυφώθηκε
καθώς πλησίαζαν στον πολυπόθητο «Θησαυρό της Ελευθερίας», με το τμήμα Γ5 να
αναδεικνύεται νικητής. Ωστόσο, η πραγματική νίκη ανήκε σε όλους τους
μαθητές/τριες, που μέσα από αυτή τη διασκεδαστική και γεμάτη νόημα διαδικασία
βίωσαν την ιστορία με έναν τρόπο συναρπαστικό
Συγχαρητήρια αξίζουν σε όλους τους μαθητές για το πάθος, τη συνεργασία και την
επιμονή τους, καθώς και στους εκπαιδευτικούς του σχολείου που σχεδίασαν και
υλοποίησαν για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά αυτή την ξεχωριστή δράση,
μετατρέποντας μια επέτειο σε μια αξέχαστη εμπειρία γνώσης και βιωματικής
μάθησης.
Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 1 ου ΕΠΑΛ Ιεράπετρας.

Πανελλήνιοι Μαθητικοί Αγώνες Τέχνης.

20 – 22 Μαρτίου 2025

Μια σημαντική διάκριση για το σχολείο μας: 57 Μισές Διαδρομές
Το 1 ο ΕΠΑΛ Ιεράπετρας, συμμετείχε στους Πανελλήνιους Μαθητικούς Αγώνες Τέχνης, που
διοργάνωσαν τα Εκπαιδευτήρια Ε. Μαντουλίδη της Θεσσαλονίκης.

Οι Αγώνες Τέχνης απευθύνονται σε μαθητές/μαθήτριες Γυμνασίου – Λυκείου της Ελλάδας και της
Ομογένειας και αφορούν στο θέατρο, στην ποίηση, στη μουσική (μουσικά και χορωδιακά σύνολα),
στη ζωγραφική, στη φωτογραφία και στην παραγωγή video. Οι μαθητές/ριες έχουν τη δυνατότητα
σε ένα περιβάλλον εκπαιδευτικό που διδάσκει και εξασφαλίζει τον καθαρό και δίκαιο αγώνα να
καλλιεργήσουν και να αναδείξουν τις δεξιότητές τους στην καλλιτεχνική έκφραση – δημιουργία και
παράλληλα να συνειδητοποιήσουν την αξία της τέχνης στη σύγχρονη εποχή.
Στους Αγώνες Τέχνης, που διεξήχθησαν από τις 20 έως 22 Μαρτίου 2025 στη Θεσσαλονίκη,
συμμετείχε η μαθήτρια της Β’ τάξης του τομέα «Γεωπονίας Τροφίμων και Περιβάλλοντος», Άρτεμις
Μυλωνά στην κατηγορία «Ζωγραφική Λυκείου», με τίτλο έργου: «57 Μισές Διαδρομές» και
υπεύθυνη Εκπαιδευτικό την Μαρίνα Μαρρή κλ. ΠΕ 8801. Τα έργο της μαθήτριας απέσπασε το
βραβείο κοινού στη ζωγραφική, αφού ψηφίστηκε από το σύνολο των μαθητών και εκπαιδευτικών
που συμμετείχαν στον διαγωνισμό.

Δράσεις και Παρουσίαση Σχολικής Διαμεσολάβησης ως Καλή Πρακτική

20 – 22 Μαρτίου 2025

Στο σχολείο μας δημιουργήσαμε το σχολικό έτος 2023-2024, μια ομάδα  σχολικής διαμεσολάβησης  την οποία εντάξαμε σε ένα εθνικό δίκτυο etwinning, με συντονιστή το 3ο Γυμνάσιο Θέρμης, προκειμένου οι μαθητές μας να μάθουν να λύνουν τις διαφορές τους με ειρηνικό τρόπο.  

Κίνητρο για εμάς αποτέλεσε, ότι είχαμε παρατηρήσει ότι οι μαθητές μας, πολλοί από τους οποίους προέρχονται από δύσκολα οικογενειακά περιβάλλοντα , δεν είχαν εξασκηθεί σε κοινωνικές δεξιότητες, επίλυση διαφορών με διάλογο, επιχειρήματα κτλ. Συντονιστές και ιδρυτές της ομάδας , ορίστηκαν οι εκπαιδευτικοί Φλουράκη Χαρά ΠΕ88.01 και Σφυράκη Αικατερίνη. Παράλληλα τη σχολική χρονιά 23-24, συμμετείχαμε και σε πρόγραμμα σχολικών δραστηριοτήτων με  θέμα: Σχολική διαμεσολάβηση, λύνουμε τις διαφορές αλλιώς… 

Στη διάρκεια της περσινής χρονιάς υλοποιήθηκαν, επιμορφώσεις των συντονιστών εκπαιδευτικών από τη σύμβουλο Παιδαγωγικής ευθύνης του νομού , κυρία Βασαρμίδου Δέσποινα, από το πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και τον καθηγητή του Πανεπιστημίου κύριο Θάνο, καθώς και από το δίκτυο etwinning στο οποίο συμμετέχουμε και συγκεκριμένα από προσκεκλημένους του δικτύου  , από τη ΜΚΟ Αντιγόνη , σχολεία που εφαρμόζουν χρόνια με επιτυχία το πρόγραμμα διαμεσολάβησης κτλ.

Στη συνέχεια επιμορφώσαμε εμείς τους μαθητές της ομάδας του σχολείου μας , έχοντας ως μπούσουλα τον οδηγό διαμεσολάβησης της ΜΚΟ ΑΝΤΙΓΌΝΗ, κάναμε πολλές βιωματικές δράσεις, συμμετείχαμε με δράσεις στη μέρα σχολικού εκφοβισμού, οι μαθητές μας αντάλλαξαν ευχές και μηνύματα με θέμα τη διαμεσολάβηση με μαθητές από άλλα σχολεία του δικτύου μέσω padlet, έφτιαξαν συννεφόλεξο με την έννοια της διαμεσολάβησης και τέλος υλοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο  3ο Γυμνάσιο Θέρμης , συντονιστή του δικτύου etwinning για τη διαμεσολάβηση με μακροχρόνια εμπειρία, αντάλλαξαν ιδέες , επίλυσαν απορίες και παρακολούθησαν εικονικές διαμεσολαβήσεις από την εκεί ομάδα διαμεσολάβησης .

Τον Οκτώβριο του 2023 δεχθήκαμε πρόσκληση από τη σύμβουλο Παιδαγωγικής ευθύνης του νομού Λασιθίου και από τη συντονίστρια των προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων κυρία Φιλίτσα Πεδιαδίτη , να παρουσιάσουμε το έργο που μέχρι τότε υλοποιήσαμε στη σχολική διαμεσολάβηση , ως καλή πρακτική για άλλα σχολεία , προκειμένου και αυτά να ξεκινήσουν κάτι ανάλογο.

Τη φετινή χρονιά συνεχίζουμε με όρεξη και μεράκι , την εκπαίδευση και νέων μαθητών από την Α Λυκείου , που εντάχθηκαν  φέτος , 24-25 στο πρόγραμμα,  ενώ συμμετέχουν εκτός των ιδρυτών και άλλοι εκπαιδευτικοί στην ομάδα, συγκεκριμένα ο ς, Πέτρος Τζιερτζής, η Μαριάννα Φιωτάκη, η Στέλλα Ντινοπούλου, η Παρασκευή Βούρρου.

Συνάντηση 1ου ΕΠΑ.Λ και 3ου Γυμνασίου στο πλαίσιο του προγράμματος Ομαλής Μετάβασης

10 Απριλίου 2024

Την Τετάρτη 10 Απριλίου 2024 πραγματοποιήθηκε στο 1ο ΕΠΑΛ Ιεράπετρας δράση γνωριμίας μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών του 1ου ΕΠΑΛ και του 3ου Γυμνασίου Ιεράπετρας, στο πλαίσιο του προγράμματος Ομαλής Μετάβασης από τη μία εκπαιδευτική βαθμίδα στην επόμενη.

Στο πρόγραμμα που υλοποιείται φέτος από τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης Λασιθίου κ. Βασαρμίδου Δέσποινα, τα δύο σχολεία συμμετέχουν με στόχο να γνωρίσουν οι μαθητές το νέο σχολικό περιβάλλον και να εξοικειωθούν με τον χώρο και τα μαθήματα.
Για τον σκοπό αυτό μαθητές και μαθήτριες της Γ΄ τάξης του 3ου Γυμνασίου επισκέφθηκαν το ΕΠΑ.Λ και παρακολούθησαν το εργαστηριακό μάθημα Οργάνωση και Λειτουργία Ξενοδοχειακών Μονάδων του τομέα Οικονομίας και Διοίκησης, όπου παρασκεύασαν και δοκίμασαν σούσι, στην ενότητα Εστιατορική τέχνη – εδέσματα εθνικής κουζίνας (οργανώθηκε από την εκπαιδευτικό κ. Φιοράκη Μαρία) καθώς και το μάθημα Περιβάλλον και Γεωργία του τομέα Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος, όπου παρατήρησαν παρασκευάσματα στο μικροσκόπιο (οργανώθηκε από τους εκπαιδευτικούς κ. Μοσχάκη Εμμανουήλ και κ. Νύκταρη Χαρίδημο).
Έπειτα συμμετείχαν σε ένα μίνι τουρνουά επιτραπέζιας αντισφαίρισης (πινγκ – πονγκ) που οργάνωσαν μαθητές του ΕΠΑΛ, οι οποίοι εξήγησαν τους κανόνες του παιχνιδιού στους μικρότερους μαθητές και κατόπιν έπαιξαν όλοι μαζί σε ζευγάρια. Έτσι γνωρίστηκαν μεταξύ τους και με το άθλημα.
Η δράση συνδιοργανώθηκε από τις εκπαιδευτικούς Ασπραδάκη Αικατερίνη, Δαγαλάκη Μαρία, Λιανού Δέσποινα, Τζιρή Αικατερίνη και Φιοράκη Μαρία (ΕΠΑ.Λ) και από την εκπαιδευτικό Βαλαχή Δέσποινα (3ο Γυμνάσιο), και συνεργάστηκαν οι εκπαιδευτικοί Μοσχάκης Εμμανουήλ, Νύκταρης Χαρίδημος (ΕΠΑ.Λ) και Γαβριήλ Ειρήνη, Χαλέπη Αικατερίνη (3ο Γυμνάσιο).
Για τη διεξαγωγή των αγώνων πινγκ- πονγκ και την υποδοχή των μαθητών του γυμνασίου συνεργάστηκαν οι μαθητές του ΕΠΑ.Λ: Ζουμπουλάκης Αλέξανδρος, Καμενάκης Στέφανος, Τζιρβελάκης Εμμανουήλ, Χατζάκης Μάριος, Μπιλανάκης Μάριος, Χαραλαμπάκης Παναγιώτης, Πετάσης Δημήτριος και οι μαθήτριες Λιανάκη Ελένη, Μανδελένη Ελένη, Μανδελένη Μαρία, ενώ συμμετείχαν και οι Μπαλαντινάκη Φλωρεντία, Πουλακίδη Αικατερίνη.


Βραβείο επιτυχούς συμμετοχής στο διεθνές δίκτυο ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΑ ΔΑΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, με το οποίο συνεργάζεται η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ, (ΕΕΠΦ).

2023 – 2024

Είχαμε την τιμή να είμαστε ένα από τα 194 σχολεία που βραβεύτηκαν για την επιτυχή συμμετοχή στο διεθνές δίκτυο ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΑ ΔΑΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, με το οποίο συνεργάζεται η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ, (ΕΕΠΦ).

Η τελετή βράβευσης έλαβε χώρα στις 28 Ιανουαρίου, στον κινηματογράφο Δαναό. Παραλάβαμε βραβείο σχολείου, βραβείο των  εκπαιδευτικών συντονιστών του προγράμματος  Φλουράκη Χαράς ΠΕ88.01 και Μαργαρίτας Καμενίδου, έπαινο μαθητών που συμμετείχαν με επιτυχία σε δράσεις του δικτύου.
Ενώ τις επόμενες μέρες μας περίμενε άλλη μια ευχάριστη  έκπληξη. Παραλάβαμε με κούριερ ένα σακίδιο με εργαλεία και όργανα ως δώρα για την επιτυχημένη συμμετοχή των μαθητών μας , προκειμένου να συνεχίσουν τις εξερευνήσεις τους στο πεδίο και στο εργαστήριο.
Μεγάλη τιμή για το σχολείο μας και δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε με ακόμα περισσότερες δράσεις που προάγουν τη βιωματική μάθηση και συμβάλουν στο να γίνου οι μαθητές μας

Orienteering

7 Μαρτίου 2023

Την Τρίτη 7 Μαρτίου 2023 στο πλαίσιο του περιβαλλοντικού προγράμματος “γνωριμία με το orienteering “ στο σχολείο μας διεξήχθη αγώνας orienteering στον οποίο συμμετείχαν μαθητές της Β και Γ Γεωπονίας του ΕΠΑΛ Ιεράπετρας καθώς και παιδιά του Β1 και Β2 του 3ου Γυμνασίου Ιεράπετρας στα πλαίσια του μαθήματος της Γεωγραφίας και της ανάγνωσης χάρτη.

Η διεξαγωγή του αγώνα έγινε σε συνεργασία των καθηγητών με τον ”πανελλήνιο σύλλογο εκπαιδευτικών για την ανάπτυξη του αγωνιστικού προσανατολισμού στην Ελλάδα “

Για την διεξαγωγή του αγώνα εργάστηκαν οι καθηγητές Καμενίδου Μαργαρίτα, Ανταλουδάκη Μαρία ,Σπυριδάκη Μαρία και Κουλάκη Φωτεινή. Καθώς επίσης και τα παιδιά του Α3 του ΕΠΑΛ τα οποία βοήθησαν στην διεξαγωγή του αγώνα ως γραμματειακή υποστήριξη, ομάδες ελέγχου κατά την διάρκεια του αγώνα και τις άλλες εργασίες που χρειάστηκαν. 

Η συμμετοχή των παιδιών σε τέτοιες δραστηριότητες γεμίζει τα παιδιά με ενδιαφέρουσες εμπειρίες ,τα κοινωνικοποιεί, τα φέρνει σε επαφή με το περιβάλλον. Η ευχαρίστηση και ο ενθουσιασμός ήταν φανερός στα πρόσωπα συμμετεχόντων και διοργανωτών.

Nικητές του αγώνα

ΕΠΑΛ

 Ως προς την ανάγνωση χάρτη 

 1ος Μουστακάκης Λευτέρης    0 λάθη    11.39 χρόνος

Ως προς τον χρόνο

 1ος Ταρλαντέζος Μιχάλης    2 λάθη 8.22 χρόνος
 2ος Γερακιανάκης Νίκος   2 λάθη  9.29χρόνος
 3ος Τσικαλουδάκης Νίκος     1 λάθος  11.19 χρόνος

3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ

Ως προς την ανάγνωση χάρτη

 1η Καπαράκη Γεωργία      0 λάθη   12.65 χρόνος
 2η Διοργιάκη Σοφία   0 λάθη   13.16 χρόνος
 3ος Ντόντα Διονύσης   0 λάθη   17.06 χρόνος

Ως προς τον χρόνο

 1ος Δοματζάκης Νίκος  2 λάθη    8.28 χρόνος
 2ος Ανδρουλιδάκης Παύλος 4 λάθη 10.38 χρόνος
 3η Καριώτη Σοφία 1 λάθος  10.51 χρόνος

Δράσεις παλαιότερων ετών